דירה בפחות ממיליון? זה לא רק חלום

דירה במיליון ואפילו פחות, נשמע לכם לא מציאותי? אז זהו שיש דבר כזה.

רכישת דירה כרוכה בהוצאה של הרבה מאוד כסף, העלייה המתמידה במחירי הדיור בשנים האחרונות מונעת מחלקים גדולים באוכלוסייה את האפשרות לקנות דירה בתקציב של עד מיליון שקל.    

בכל הזדמנות שומעים מכל כיוון את התלונות של הציבור והניסיונות של הממשלה למצוא פתרונות אבל עד כה אין הרבה חדש תחת השמש וגם לא תחת הירח.

 

אחת הסיבות העיקריות למחירים המאמירים בשוק הנדל"ן בישראל היא ההתנהגות של הצרכן הישראלי. הביקוש לדירות גדולות בנות 4 חדרים ומעלה, שעולות הרבה יותר ממיליון הוא גדול יותר והקבלנים והיזמים מתאימים את הבנייה לביקוש. הם בונים פחות ופחות דירות בנות 2 או 3 חדרים, כך שנוצר חוסר של דירות קטנות שתקציבן יכול להיות בסביבות המיליון.

 

גם כאשר מדובר על זוג צעיר או משפחה צעירה שיכולה להסתדר בדירה ראשונה בת  2 או 3 חדרים והם לא זקוקים לדירה כל כך גדולה בשלב זה של חייהם, הם מעדיפים לקנות כבר מההתחלה דירת 4 חדרים או יותר במקום להתחיל עם דירה קטנה ולהתקדם בהמשך לפי הצורך.

בנוסף לחוסר ההתפשרות של המשפחות הצעירות על גודל הדירה, רבים גם לא מוכנים לשמוע על האפשרות לגור מחוץ לאזור גוש דן ומבקשים להישאר במרכז העניינים, למרות שדירה קטנה מיד שנייה לדוגמא או דירה בפריפריה תעלה להם הרבה פחות.

 

אז איך כן מגיעים לדירה בפחות ממיליון? מתפשרים

 

יש הזדמנויות נדל"ן משתלמות מאוד וכדאיות בפריפריה המאפשרות לרכוש דירה במיליון שקל ואף בסכום נמוך מכך.

 

פרויקט "חריש על הפארק" בעיר החדשה - חריש.

 

נכון שיש לזה מחיר וחסרונות כמו ריחוק מהמשפחה והחברים (במידה והם מתגוררים במרכז), קושי במציאת תעסוקה באזור המגורים בשל מיעוט במקורות עבודה ונגישות תחבורתית. אך יחד עם זאת היישובים בפריפריה החדשים והוותיקים תופסים תאוצה ומתפתחים  יותר ויותר ואיתם צומחות גם התשתיות,  מערכות החינוך, השירותים הציבוריים הופכים נגישים יותר, ובמקביל נבנים עוד ועוד מרכזיים מסחריים ואזורי תעשייה שמגדילים את ההיצע של מקורות הפרנסה בפריפריה.

 

הסכומים שמשלמים עבור בית בפריפריה הם  שפויים ונמוכים  בהרבה  מהמחירים במרכז הארץ וניתן לחיות איתם בשלום.  הבתים שמקבלים בתמורה לסכומים הנמוכים בהרבה הם חדשים, גדולים, עם מרפסות עם חצרות, עם ציוץ ציפורים, נוף לים או שדות ירוקים דברים שרק אפשר לחלום עליהם באזור המרכז. וכמובן שזוכים לאיכות חיים גבוהה יותר.

 

אמנם בועת הנדל"ן הגיעה גם לפריפריה והמחירים גם שם התחילו לעלות בשנים האחרונות אך עדיין ניתן למצוא הזדמנויות נדל"ן כדאיות, ופערי המחירים עדיין משמעותיים מאוד בין הפריפריה למרכז.

 

פרויקט "צרפתי בשדרות"

 

אז נכון שייקח עוד קצת זמן עד שהפריפריה תתפוס תאוצה ותוכל להציע כמעט כל מה שמציע לנו אזור המרכז, אבל כנראה שלא תהיה ברירה וזה יקרה בסופו של דבר. אז אולי זה בדיוק הזמן לבדוק אפשרויות ועוד להספיק להרוויח עסקת נדל"ן משתלמת בפחות ממיליון שקל.

 

יש לנו ב - Nadlan.com להציע לכם דירות בפחות ממיליון מוזמנים לבדוק בעצמכם